Adetim 13 gecikti,halsizlik ,ishal ,ara sıra Kasık ağrısı geliyor ,ama enfeksiyonum da var ,ve tiroid olduğu için gecikmeler oluyor ,test yaptım ilk test silik baya ,ikincisini hemen arkasından yaptım direk negatif çıktı neden böyle oldu aca , gebelik mi sabah kan vercem merak ettim ,ama istemiyorum kesinlikle 😔