Merhabalar, bebeğim şu an 13 günlük. Gezmeye çok alışkın birisi olduğum için evde aşırı derecede bunaldım havaya biraz serinlik çökünce bebek ile dışarı çıkmak istiyorum ama onu hasta etmekten korkuyorum. Ayrıca şunu sormak istiyorum diyelim ki dışarı da çok ağladı emmek istiyor tamam emzirme önlüğüm var ama öyle her yerde şak diye emziremem ki nasıl oluyor nasıl yapmam gerekiyor ne yapacağımı bilmiyorum. Bir de bebek arabası ile mi çıkmalıyım puseti ile yoksa siling ile mi ay hiç bir şey bilmiyorum nolur yardım