İlacı bırakırsam ne olur
ilknur0608
ilknur0608 Bırakırsanız başka yöntem ile korunmanız gerekir ilk günden itibaren
ilknur0608 korumayı bırakır. Gebe kalma rıskınız başlar.
Nazlimuu 🤣
Bebek olur korunmazsan farklı yöntemle nolacak