zeynesila 5 yaşındaki kızımın saçını 4 yaşına kadar hiç kestirmemiştim poposuna geliyordu saçları. Ve sizin kızınızın gibi altları dalgalı lüle lüleydi çok güzeldi saçları. Kuaför nasıl kıyacaksın kesilince düzelecek saçları demişti ( inanmamiştim yine lüle olur diye düşünüyordum benim öyle saçlarım 🤭) dediği gibi oldu saçları düz kızımın lüleliği gitti. İkinci kızım da 9 aylık onun da saçları kıvırcık şimdilik bakalım nasıl olacak büyüdükçe 😇