2 oğlum var biri 3 yaşında diğeri 1.5 yaşında. Büyük olan her şeye ağlıyor sürekli krizler çıkarıyor. Kardeşini sürekli zorbalıyor ve asla istemiyor. Küçük olan apayrı bir çocuk. Ben bu kadar çok bomboş ağlayan bir bebek görmedim arkadaş. Herhangi bir ağrısı yok, hastalığı yok, alerjisi yok doktora götürdüm defalarca. Hiçbir sebep yok. Ama her şeyi ağlayarak anlatmaya ve yaptırmaya çalışıyor. Sürekli huysuz memnuniyetsiz. Bugün bayılarak bir şey yediyse bir daha asla ağzına sokmaz. Adam gibi yemek yemez, mama içmez, süt içmez. Yalvara yalvara yemek yedirmeye çalışıyorum. Uyanık olduğu her an ağlar mı ya bir çocuk. İsteği hiç bitmiyor ve sürekli bir şey için ağlıyor. Ama sadece ağlayıp konuşmadığı için anlayamıyorum da derdini. Delirmek üzereyim. Evde sürekli bir kaos sürekli bir ağlama krizi var. Sakin bir dakikamız yok. Çıldırıcam artık.