Busrgok Uyanık olduğu her dk agliyo miz miz bensiz durmuyo kucağımda durmuyo uyumuyo yemek yemiyo ust dişin hiri çıktı başka dışı çıkmadı emekleyemiyo sürünüyor ama valla canımdan bezdirdi sizinkiler nasıl bitek bizmi bu durumdayiz
ibildere Busrgok 10 buçuk aylık hala öyleyiz bana geliyo babasına ağlıyor babasına gidiyor bana ağlıyor beni görmeyince kıyametler kopuyor ben mutfaktayken pijamama tutunup ayağı kalkıyo ayrılık kaygısı yaşıyor 🥲
gg3848 Busrgok 9. Ayın sonu ve 10. Ay gerçekten cinnetlikti uyku uyumama yemek yememe sürekli huysuzluk delirmek üzereydim bugün 11 aylık olduk bir kaç gündür biraz sakinledi gibi bakalım