buse12348 Merhaba arkadaşlar 8 aylık bebeğim var normalde 9:30 gibi uyurdu fakat bugün 2 uyku yapabildi ama biri 15 dk kadardı şimdi de 7:30 da gece uykusuna geçti kaldırmalı mıyım yoksa yine sabah aynı saatine kadar uyur mu sizce????
SuMisalii buse12348 kendisi uyanmaz ise bırakın uyusun derim ben.Mutlaka beslenme için uyanacaktır. Ama uykusunu açmayın gece olduğunu bilsin.
ipekaydin buse12348 8-9 aylıkken gündüz uykusunu 2 ye düşürürmüşler belki sizinki de 2 ye dişürmüştür bence yarın da gözlemleyin ona göre uyku düzeni oturtturursunuz