Hanımlar merhaba bebeğimi 10 gün önce 35+3de doğurdum ve bir hafta kadar kuvozde kalıp solunum desteği aldı iki gün önce taburcu olup evimize geldik.annem sağolsun hemen yardıma geldi ama ben dogumdayken stresten uçuk çıkartmış geldigimizden beri bebeği asla öpmedi ne elini ne yüzünü bu sabah bebeği kucağına alırken oğlum kafasını birden öne doğru atıp uçuğa anlık bi temasta bulundu meme aranırken annem hemen uzaklaştırdı ama sabahtan beri kafayı yedik bulastiysa diye pazartesi günü doktora randevu aldım hemen götürücem ama pazartesiye kadar nasıl beklicem stresten bilmiyorum daha önce başına gelen oldu mu nasıl bi yol izlediler Allah rızası için bi akıl verin