giqu biz malesef doktor yardımıyla yaptırdık. Dün götürdüm ama tekrar kendisi yapacak gibi görünmüyor doktor da kolik bebek olduğunu söyledi. 1 hafta önce burda bebeğim çok uyuyor diye yorum yazmıştım ah keske hiç dert etmeseymişim, o yorumumdan sonra çocuk bir daha uyumadı öyle 10-15 dk zor uyuyor gündüzleri geceleri de her saat uyanıyor karnından gazından