saremomm_ 6 ay oldu doğum yapalı karnım dümdüz ama sol tarafımda ufak bir şişlik var dikişin üstü araştırdım 1 seneye kadar olabiliyormuş sizde var mı kızlar ? Doktoruma soracağım pazartesi sizde olan var mı merak ettim
Mariposa saremomm_ dikis yeri hafif sis oluyor normal. Iki sezaryen dogum yaptim bir sure sonra kendiliginden duzeliyor endise etmeyin