Kızlar bebeğim 3 aylık ama sürekli 3,4 gün kabızlık yaşıyor bu durum normal mi mama artı anne sütü ilerliyoruz ne mama denediysem hep aynı sma optipro ve comfortunu denedim Aptamil proseyneo denedim aşırı gaz yaptı zeytinyağı verdim ağızdan mamaya kattım hep aynı durum ya doktorum bigaia damla önerdi ama onuda herkes kötülemiş bilemedim nedir bunun çözümü