beybitolat aybars0603 4.ayda başladık şuan 7 aylık hiç kabızlık veya kakada renk değişimi yaşamadık. Kilo başına 1 damla şeklinde kullanıyoruz
aybars0603 nazeninanne eminiz içerik değiştiğine dimi yaaaa 🤭 bugün siparişi oluşturcam da son bı kez daha emin olayım dedim peki ne kadar kullanıyorsunuz 😇
nazeninanne aybars0603 evet canım bende araştırıp aldım yeni formu diyerek verdi eczacı eskiden vişne aromalıymış şimdi kırmızı pancarlı ben çok memnunum karar senin yine de ☺