karanismom7 aldıgınız yere mi götürdünüz acaba, bende prego concorde kullanıyorum bu aralar tekerlekleri cok takılmaya basladı, nasıl bir yol izlemeliyiz, bizde aralıkda aldık martta kullanmaya başladık öyle aman aman bi bebek arabasıda kullanmadk evden hastaneye bi kaç kere avm ye o kdr ki kendi aracımzla gider avm , hastane içinde bebek arabası kullanırz