Kızlar olacaksa oluyor. Biz 3 günlükken sarılık geçirdik hastaneye yattık. Biliyorsunuz sarılığın düşmanı beslenme sadece beslenerek atılıyor. Ben direndim mama vermicem diye ordaki hemşirede beni fırçaladı çocuk açlıktan ağlıyor öyle bir iki verme ile meme reddi olmaz dedi haklıymış 2 ayı doldurduk günde 4-5 kez mama yaparım 60 cc onu tüketir geri kalan vakit emer bemde tomme tippe biberon kullanıyorum kolik bebekler için olan içten pipetli memnunum sadece temizliği zor