Merhaba oğlum dün akşam çişini yaparken kan rengiydi idrarın acile götürdük idrar kan tahlili yapıldı enfeksiyon var protein kaçağı falan dedi doktor antibiyotik soğuk algınlığı yazdı beklemeyin burda artık bunları kullansın dedi. Çıkınca gördük karnının sol tarafında biraz şişlik var orası sert. Doktora onu söylememiştik. Başına gelen var mı bu durum