Ben de bundan 2 ay çektim inanın kanlar geliyordu artık ucu kopmuştu delinmişti mahvolmuştum. Havluları ısırıp ağlayarak emziriyordum. Malesef tek çare emzirmekten vazgeçmemek 🥹 ben lansinoh, madecasol, fito, e vitamini kapsülü vs denedim fayda etmedi. En çok sarı kantoron yağından fayda gördüm. Emzirip peşine sürün, üstüne günüş kapak kapatın bir dahaki emzirmeye kadar çıkarmayın. Emzirmeden önce de mutlaka sabun ve su ile yıkayıp öyle emzirdim. 15 gün içinde baya toparladı. Doğru tutturmak çok önemli. Meme ucunuz küçükse de uç çıkarıcı ile çıkarıp öyle emzirin ben çok faydasını gördüm. Bebek uç oluşturmak için damağıyla çok eziyor yara yapıyor