Kızlar eşim bir hafta önce kapalı ameliyat oldu apandisiti alındı ama hala bir haftadır ağrısı devam ediyor dun doktara geldik karnı aşırı şiş batma var ağrı var diye doktor içerde kan birikmiş dedi başına böyle bişey gelen varmi antibiyotik tedavisine başladılar ama çok umursamaz davranıyorlar