aysem1205 Yalnız bir anneysen ( annen kardeşin bakacak başka birisi yoksa ) bu durum gayet normal. Kendini hiç kötü hissetme. Biz yalnız anneler olarak zamanla aşacağız bu durumu. Çocuklar küçükken bende öyleydim. Yetişemiyordum. Bu gayet normal bı durum. Zamanla herşey oturacak, sağlık olsun, önceliğiniz bebeğiniz olsun, bu zamanları çok hızlı geçecek bol bol temas edin kucağınıza alın 💐