Bebeğim 4.5 aylık pusetteydi sandalyenin üstünde birden yere düştü ilk çok ağladı sonra sakinleşti şu an hiç ağlamıyor kollarını bacaklarını hareket ettirdim ağlamıyor bir şey olmuş müdür kızlar lütfen bir şey diyin deneyimli anneler elim ayağım titriyor Allah rızası için