Prensesannesii uyutup yada yarı uyanık mama verin ek gıda en az 4 hatta 5 aylık olması lazım biz 5,5 ayda başladık 7 aylık olduk hala ekgıda hazımsızlık kabızlık gibi dertleriyle uğraşıyorum 3 aylık bebeğin kaldırması mümkün değil. 4 aylık olunca devam sütü ile hazırlanan kaşık mamaları var onları kullanmayı tavsiye ediyor doktorlar