Merhabalar bebeğim tam 5 aylık , 3 ay gaz sancısı çektik dörtte biraz toparladı gibi ama geceleri uyku halinde hareketi az olduğu için çok sancısı oluyor gözü kapalı ağlıyor sancıdan aynı durumda olan anne var mı acaba aramızda ?
Bide ona bağlı olduğunu düşünüyorum ama gece uyanmalarımız sık iki saate bir bazen sast başı bazrn 40 dk da bir uyanıyor .Sizde durumlar nedir merak ettim