Şimdi kızlar ben 1 buçuk yaşında tuvalet eğitimini verdim zorlandım ama alıştım zaten geceleri hiç yapmıyordu tuvalete gitmek istiyordu diye bende zamanı geldi diyip başladım ve çok şükür bir ay zorlandım ama alıştı hiç kaçırma bile olmuyordu ve kimseye söylemedim açıkçası nazardan korktum 1 aydır herkes biliyor artık çünkü söylemek zorunda kaldım her ortamda sürekli anne çiş diyordu ama bu 2 haftadır altına kaçırmaya başladı 2 3 gün üşüttü herhalde dedim artık 2 hafta oldu hala kaçırıyor yani tam yapmıyor kaçırınca hemen tuvalete götürüyorum yapıyor neden böyle oldu yaşayan var ilk çocuk olduğu için de tecrübesizim acaba bi sıkıntı mı var diye düşünmeden edemiyorum bi doktora mı götürsem ne yapsam şaştım valla