kayabahce Kötü bir durum olmuş canım çok geçmiş olsun 🙏 Eğer çarpan tarafın sigortası varsa zaten karşı tarafın trafik sigortası ablanın hasarını karşılamak zorunda. Mahkemeyi beklemeye gerek kalmaz genelde, sigorta şirketi üzerinden ilerleniyor. Ablan isterse kaskodan da yaptırabilir ama kasko devreye girerse hasar kaydı düşer doğru söylüyorsun, aracın ikinci el değeri etkilenebilir. Eğer araç sıfırsa ve değer kaybı da olacaksa karşı taraftan değer kaybı davası da açılabiliyor. Bence bir eksperle görüşsün, sigorta şirketinden bilgi alsın, mahkemeyi beklemesine gerek kalmaz genelde.