emy12
Emzirdikten sonra sıktıysanız belki de emip bitirmiştir. Ben EDS kullandığım zamanlar artmıştı ama sağım ile de desteklemiştim. Yani sadece EDS ile olmaz. Eşim çalıştığı için ve yalnız baktığım için düzenli sağım yapamadım ve çok stresli olduğum için de başarılı olamadım.
EDS yöntemine devam eder, düzenli sağım yapar, bol su, sık sık duş alırsanız ve uykunuza dinlenmenize dikkat ederseniz sütünüz artacaktır 🤗