Geçmiş olsun. Biz de prematureyiz, 4.5 aylıkken bronşiolit olmustu. Evde 4 gün boyunca Ventolin + serum fizyolojik karıştırarak tedavi olduk. 5. Günde hırıltı gitmişti. Bir de ben günde 30 CC ıhlamur vermiştim... Kafa terlemesi olmamıştı ama iştahsızlık ve huzursuzluk çoktu nefes alamadığı için ne yapacağını bilemeyip sürekli ağlıyordu