Bende doğum yapalı 2 buçuk ay oldu doğum kilolarım gitti ama göbek duruyo aşırı sinirimi bozuyo🥺 Nasıl gidicek bu göbek, havalarında en sıcak olduğu döneme denk geldiğim için korsede takamadım sadece 2-3 gün takabildim ondada iç dikişlerim acıdı cıkardım