mbabygirlm Kızlar kesme tahtası alıcam ama ahşap mı yoksa çelik mi alsam kararsız kaldım siz hangisini kullanıyorsunuz
aydint Ben cam kullanıyorum,çelikte bıçakla kesim yaparsam içim bi hoş olur kullanamam, ahşap da tercihim değil hijyenik gelmiyo