Bebeğim 8 ay 3 günlük oldu son bir haftadır fazlaca iştahsız ek gıdaya başladığımızdan beri hazırladığım her şeyi güzel yerdi sebzeler hariç şimdi ne versem ağzını kitliyor suya bile kitliyor o derece ya da en fazla bir iki lokma verebiliyorum aynı zamanda emziriyorum uyandığında çok ağlamıyorsa kahvaltıyla başlatıyorum öğleden sonra yine aynı şekilde aralarda emiyor tabi öğle uykusundan uyandığında da yoğurt ya da herhangi bişey yedirmeye çalışıyorum ama yok bana mısın demiyor eliyle vuruyor itiyor diş hala çıkarmadı ona mı yormam lazım yoksa biraz da kabızlığı var kaç gündür ıkınıp duruyor ondan mı bilemiyorum hastaneye götüreceğim ama önce bilgilerinize ihtiyacım var..