Gamzosgamzos gerçekten yaşayan anlar , yaşamayan da yargılar sürekli: ben her gün hastayı. Her gün kalp krizi geçiricem diye bekliyorum sürekli midem de bir şey var gibi tek başıma bir yere gidemiyorum bayılacağım diye. Baygınlık hissi geliyor sürekli , sanki nefes alamıyorum