Kızlar bebeğim 11 aylık ek gıda pek bişey yiyemiyor alerjik bebek maalesef… üst ön dişler ve alt dişler çıktı 4 tane ve ben bir haftadır emziremiyorum sürekli ısırıyor ama kopartırcasına dayanamıyorum ne yapacağım elimden değil canım acıyor bağırıyorum psikolojik olarak çok kötüyüm bebeğim aç ne yapacağım nolur bi çözüm önerisi olan var mı 😞