Bende kucukken ablamı taklıt edıyodum,annemin söyledikleribden çok ablamınkıler onemlıydı,onu taklıt ettıgım için o deliriyordu bu duruma ama 🤣🤣şimdi onun kucugu buyugu taklıt edıyo ,yıllar sonra durumum normal oldugunu anladı🤣o yuzden buyuk çocuga ıyı yatırım yapmak lazım,kucugu nasıl olsa bizi sallamıcak🤣