canan6668 Kızlar bilgisi olan varmi kendisi yaşayan yada çevresinde yaşamış olan gorumcem we bu hastalık var daha 20 yasinda ileri de çocuğu olmama gibi bir risk varmi bilgisi olanlara cevaplara sevinirim teşekkürler şimdiden
canan6668 Uykusuzhergeceeee saol Canim. Açılımı yok direk adı böyle rahim iç duvarlarında oluyormuş agrulibir hastalık özellikle adetliyken Daha şiddetli oluyormuş oyle we Zaten gorumcem adetliyken kıvranıyor valla