3 gün önce sezeryan oldum 24 saat sonra pansumanı çıkardılar batikon yaptılar arkasına ama doktorum hiç öneride bulunmadı batikon yap şöyle yap falan diye ablam da hemşire 2 güne yapılması lazım diyor bugün yaptıracağım ben de ama doktor demedi bir şey sonuçta bişey olmaz değil mi