Merhabalar kızlar . Benim oğlum kasım aylarında 4 yaşına basacak . Evde bi tane scooter var ama çok uyduruk yine de sürüyo seviyor . Ben de araştırdım xiaomi mitu var bir de scoot and rice markasının 3 ve 5 modeli var . Globber de olumsuz dönüşler arada olmuş o yüzden onu eledim . Oğlum 20 kilo 108 cm boyunca sizce hangisini almalıyım?