Kızım 14 aylık olucak, alttaki yan diş (azı mı köpek mi diyolar tam bilmiyorum) onu çıkarıyor.
Ondan mıdır bilemiyorum anlayamadım ama aşırı iştahsızlaştı, ağzına ne koysam hemen geri ittiriyor diliyle çıkarıyor.
Çok sinirlerim bozuldu sizce sıcaklardan mı dişten mi ?