Benim bebeğim şu an 7 aylık 3. ayından beri var bu atopik dermatit. 1 yaşa kadar geçmez dediler malesef.
Cildi sürekli kuru, kullanmadığım krem yağ kalmadı hala kuuru. Bir de kaşınıyor sanırım sürekli kaşıyor özellikle uykuya geçerken ve uyanırken.
Ama 3. ayından beri köpüklenebilecek şampuanları kullanmıyorum. Ve sürekli nemlendiriyorum.
Bşrtane doktor mustelanın yağlı şampuanı vardı onu dene biraz olsun işe yarar demişti. Bizde yaramadı belki size yarar.