2 bucuk yasında oglum var tuvaleti ögrendik çok şükür neyse hersey çok güzeldi çişini kakasını söylüyodu falan derken cocuk 5 gündür çişini altına kaçırıyor ondan sonra söylüyor napıcagımı asla bilmiyorum konuşuyorum anlatıyorum gösteriyorum soruyorum ama artık çok boguldum yani bu durumu yaşanlarınız var mı 🥺😢😭