kedili1anne Kızlar allah için yardım edin Nereden sütyen alsam ya dar geldi Ya büyük ya kalitesiz E bebek emzirme sütyeni kullanan memnun musunuz Hangi modeli kullanışlı 95 beden
bestbaby2025 kedili1anne merhaba ben 80 beden kullaniyorum emzirme sutyeni degil ama pentinin yok gibi cok rahat tabi cok dik vs durmuyo uzun suredir kullaniyorum hamilelikte vs cok rahat ettim
newwmommy kedili1anne bende nbb aldım 90 aldım daracık şuanlık mecburiyetten giyiyorum iade de yok dediğiniz gibi
kedili1anne oylesinebiri__ kız zibilyon yerden aldım artık para dökmekten yoruldum Neden böyle oluyor 95 diye alıyorum daracık birde üstünde yazıyor iade yasak
oylesinebiri__ kedili1anne emzirme sütyeni hiç sevmedim ben emzirme atleti kullanıyorum daha güzel lcw aldım yıkayıp giyiyorum taş gibiler hala pentiye bak birde orda denemiştim bi ara deneme yapılıyor demmeki
bestbaby2025 kedili1anne asiri rahatim ustten cikartiyorum izbirakmaz balensiz dikissiz sutyen diye geciyor keske emzirme sutyenine para vermeseydim bir kere kullandim bosuna cop oldu Cok yumusak yapisi var iste cok dik dursun derseniz onu bilemem
kedili1anne newwmommy lcw dan sipariş ettim canım kuponla ws 300 e geldi Arkası da kalın toparlayıcı olur umarım
aybeny kedili1anne iki markada da 2 al 1 öde kampanyası oluyor sık sık takip ederseniz çok uyguna geliyor hem kaliteli
Deletedmom_216 kedili1anne ben civilden aldim e bbege gore cok cok daha iyi. E bebekten iki tane aldim biri resmen giguslerimi kapatmiyo digeride kap li oldugu icin mi artik bilmiyorum cit citi acip gigsumu acmak istesem alta katlanmiyo civilden alin en iyisi
gamomuu kedili1anne bedeninizi bilmiyor olabilirsiniz belki cup ölçülerinize de bakın sırtınızı da ölçün. Ben oentiden aldım gayet güzel
kedili1anne gamomuu ölçüm bir yaparım tabiki ama her firmanın kalıpları BİR farklı ya Elimdeki iki 95 asla aynı değil 😹