Kızlar 20 temmuzda 6 aylık oğlumu sünnet ettirdim. Hala iyileşmedi. pipi ucu kapanacak kadar ödemli hala. Sünnet eden doktora kalsa gayet güzel yapmış sorun yokmuş. Deriyi kaşığa kadar ittir pipi öne çıksın, günde bir kere yap düzelecek diyor. Başka çocuk cerrahına sordum. Görüntü güzel değil ama bir şey diyemem yeni olmuş 2-3 ay geçsin diyo. Akrabamız bi ürologa sordum sakın o doktorun dediği gibi ittirme deriyi eziyet etme çocuğa hatalı sünnet hatalı dikiş yeniden sünnet olması lazım, dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı? İkinci kez sünnet ettiren oldu mu? Bi sorun yaşadınız mı? Morale çok ihtiyacım var aşırı canım sıkkın