11 aylık kızım yaklaşık 1.5 aydır ek gıda yemiyor. Daha ilk kaşıkta ve kaşığı gördüğü an ağlamaya eliyle ittirmeye başlıyor. Oyun oynatarak yemeye çalışıyorum ama çok çabuk dikkati dağılıyor ve sinirleniyor. Bu ay hiç kilo almamış boy uzaması da yok. Aynı zamanda aşırı hareketli bir bebek 1 saniye bile oturmuyor, oyuncakları ile ilgilenmiyor ya da birinden diğerine geçip çok çabuk sıkılıyor. Bu aylarda normal mi ? Gözüken herhangi bir diş vs de yok. Bunlar haricinde kelime ve taklit yeteneği çok iyi. İsme tepki ve göz kontağı var. Halası çocuk gelişimci ve Denver testi yaptı. Testte ayında yapması gereken çoğu şeyi yaptı ama dikkatini hiç toplayamıyor. Bardak içine küpleri koymayı yapamadı. Biraz evhamlı bir anneyim. Bu dikkat dağınıklığı her zaman var. 2.5 aylıkken meme reddi yaşadık ve bir daha dönmedi. Sağım ve mama ile ilerledik. Biberon seven bir çocuk da olmadı hiç bir zaman bu sebeple biberonu da sürekli başka materyaller , oyuncaklar göstererek tutturduk. Acaba buna alıştığı için mi dikkati çabuk dağılıyor? Aynı durumu yaşayan anneler var mı ? Çocuğumda da tuhaflık aramaktan bıktım psikolojim çöktü ve artık tükenmiş hissediyorum. Çözüm öneriniz var mı ? Aç kalacak korkusu sarıyor her defasında meme reddinden sonra hep kendimi iyi bir anne olamamakla suçladım ve çok üzüldüm emen çocukları gördükçe hala kahroluyorum bu sebeple aç kalma düşüncesi beni çok yıprattı.