minikada10 Bebeğim 7 aylık ama sürekli kabız 5 gündür kaka yapamıyor zeytinyağı içirdim poposuna sürdüm ıkınıyor ama yok probiyotik kullanıyoruz masaj yapıyorum yok sizin öneriniz nedir