Merhabalar, 2 sene 15 gündür bebeğimi günde en az 10 defa emziriyorum. Son zamanlarda göğsümün derisinde elimle sıkınca buruşuk görüntü oluyor, sırtüstü yatınca biraz deri fazlalığı gibi. Neden oldu bu, emzirmeden mi 😔 bu durumu yaşayan var mı? Toparlar mı yaptırmak zorunda mı kalacağım