Zara onlinedan alışveriş yapan var mı arkadaşlar? İnternet sitesinden oğlumun doğum günü için elbise siparişi verdim. 24 ağustosda doğum gününü yapacaktım elbisem 26 ağustosda kargoya verilecekmiş. Teslimat tarihini değiştirin diyorum değiştiremeyiz diyorlar siparişimi iptal edin diyorum hazırlanma sürecini geçtiği için iptal edemeyiz diyorlar allah aşkına sinir küpü oldum. Ne yapacağım bilmiyorum çok mağdur ediyorlar insanı yahu. Sizin süreçler nasıl ilerledi neler yaşadınız çözüm üretildi mi üretildiyse nasıl oldu