mbabygirlm Kızım ilk defa bugün kendisi oynuyor o kadar şaşkınım ki anlatamam. Acaba 4 yaşa giderken duruluyor mu bu sendromlar. Kardeşi ortada emekliyor hiçbir şey yapmıyor şaşırıyorum 😀😀😀 oturdum ikisini izliyorum
bittercikolata__ mbabygirlm kız MaşaAllah de🥰😂 ben ne zmaan böyle bişey olsa dersem hemen kızım bağırmaya eziyet etmeye başlar 😂
elisa2705 defnevedoruk Bazen cidden illa satasmak için yazan bi kesim var bu formda🤮 herkez herseyi yazıyor ya burda !!! Hani ?
defnevedoruk elisa2705 sataşmak için yazmamıştım zaten bütün süreci bizde yaşadık bizde rahatladık yazmıştım😂 emojini sana armağan ediyorum 😂😂(herkez değil herkes bu arada)
elisa2705 defnevedoruk (herkez değil herkes bu arada) Hahaha komik seni 😂 Başlangıç harfte büyük yazılır (bu arada ..)