geçenlerde 1 yaş aşısı için gittiğimizde 8.600 çıktı kilosu sağlık ocağı doktoru kilo almamasını anlarım ama 200 gram vermiş dedi biraz abarttıda,canım cok sıkıldı seçici bir çocuk ama sevdiği şeyleri yapıyorum sürekli yemekler deniyorum bazen yiyor bazen yemiyor ama sürekli memede yemek olmasa da olur modunda ama artık memeden yeterli kaloriyi almıyor süt az bence, gece gündüz emeyim modunda gerçekten cok yordu beni bu yeme konusu çok üzülüyorum