seros3535 ysen Bende herşeyi chat gbt ye soruyordum veya google google e kalsak zaten herkes ölümcül hasta artık kafama takılan birşey olursa doktoru harici kimseye sormuyorum en iyisi
Berfin4720 ysen yok yok kalmayın Allah korusun kötü şeyler düşünmeyin ben ilk çocuğumda düşüne düşüne kafayı yemiştim