Kızım 6 Ay 12 günlük oldu. Yani anlaşıldığı gibi 12 gündür ek gıda tadımı yapıyoruz. Yalnız bu konuda zorlanan ben miyim sadece. Ne verirsem beğenmedi. Patates, yoğurt, pırasa, kereviz sevmedi. Eh işte biraz tatlı patates, balkabağı, avakado bu ları sevdi gibi. Bazen ağzını hiç açmıyor bile. Siz neler yaptınız. Nasıl sevecek bunları. Düzgünce yiyecek mi kızlar ya. Valla ben stres yapıyorum yani