Hanımlar merhaba.. oğlum 25 aylık ek gıda sürecimiz beklediğimiz gibi geçmedi hiçbir şey yemek istemiyor şimdi de sadece süt istiyor biberon bağımlılığı var gece beslenmesi de halen devam ediyor, uykusu deseniz yenidoğan gibi saat başı uyanıyor nasıl düzene sokacağım artık çok yorulduğumu hissediyorum…. 2 hafta sonra işe başlayacağım ne yapsam olmuyor. 🥲