Kızlar merhaba
14 Gündeyiz iyi gidiyorum kaçamaklara rağmen ama bir sorun var ki grip oldum emziriyorum parol içtim ama hepsi üst üstte geldi aynı zamanda regl olmaya başladım ve diş ağrım var 🥴
Herşeye rağmen motiveyim bebeğim de hasta ona iyi gelmem için kendime bakmam lazım 🤗🥰🤷♀️ ah annelik
Kızlar kahvaltıda omlet domates salatalık ve 2 dilim ekmek yedim.
Birazdan ara öğün yapacağım. Türk kahvesi sade Biraz üzüm ve leblebi
Kızlar bu arada meyve sadece yenildiğinde kilo aldırıyormuş bilgisi olmayanlara duyurulur. 🍀
Bende yanında ceviz leblebi çiğ badem çiğ fındık gibi ürünleri tüketiyorum🌸