suli sabah kahvaltısında muhakkak yumurta oluyor. İlk başlarda sadece sarısını veriyordum ancak şuan beyazını da yediriyorum. Bazen haşlama veriyorum bazen yağda krep gibi yapıp o şekilde veriyorum. Yanına kendi yaptığım peyniri oluyor, tuzsuz. Yanına bir gün avokado koyuyorsam diğer gün onun yerine tahin pekmez başka bir gün hurma ezmesi koyuyorum. Ceviz muhakkak ekliyorum, cam rendede rendeleyip. Bazen tarhanalı pankek yapıyorum, bazen tarhanalı omletini yapıyorum. Sürekli aynı ürünleri ama değiştirerek veriyorum diyebiliriz. Öğleden sonra genelde meyvesi oluyor. Muzun büyüklüğüne göre yarım yada çeyrek muz, şeftali, elma vs evde ne meyve varsa yiyeceği kadar göz kararı yapıyorum. Muzu her gün vermiyorum kabız yaptığı için. Bazen meyve karışımın içine minicik güvendiğim zeytinyağını da ekliyorum. Akşam da genelde biz ne yersek oğluma da onu veriyorum. Örnek çorba varsa ona tuzsuz bir şekilde ayırıyorum, o kadar. Çok şekerli yada çok tuzlu şeyler hiç vermiyorum diyebilirim. Evde kendim yapıyorum her şeyi. Onun dışında sarımsaklı soğanlı her şeyi yiyiyor. Bir zararını da görmedim. Yediği ekmeğe kadar yapıyorum. Çevremdekiler fazla kasıyorsun diyorlar ama ben öyle düşünmüyorum. Sonuçta 8 aylık ve her şeyi sindirmeleri kolay olmuyor.